Minőségpolitika
Az Laksmi 2002 Kft. stabil működésre, ügyfélkörének szélesítésére, a vevői igények kiszolgálására törekszik. Nem csak ügyfeleink de minden érdekelt fél elégedettségét, elismerését szeretnénk kivívni. Cégünk vezetése és dolgozói elkötelezettek a minőségi munkavégzés mellett. Legfőbb törekvésünk, hogy
- korszerű és egyben újszerű képzéseket kínáljunk a képzésben résztvevők részére az OKJ-s szakképesítéstől kezdve a személyiségfejlesztésen át
- az átalakult gazdasági viszonyokhoz igazodva, rugalmas időbeosztással alkalmazkodjunk a szolgáltatást igénybevevőkhöz, természetesen a szakmai színvonal megtartásával, illetve annak emelésével oly módon, hogy a jól bevált hagyományos oktatási elemeket az újabb, személyhez kapcsolódó virtuális oktatási módszerekkel ötvözzük
- hatékony, magas színvonalú, folyamatos szolgáltatás biztosítása.
Társaságunk a szolgáltatásainak színvonalát a képzésben résztvevők/partnerek igényeinek és elvárásainak megfelelően kívánja alakítani, ezért magas minőségi színvonalon látja el valamennyi feladatát.
- Minőségpolitika fontos alappillére az Laksmi 2002 Kft. vezetőinek és minden munkatársának elkötelezettsége a céljainak tudatosításával. Megfelelés az elvárásoknak, magas fokú szakértelem, ismeret, felelősségvállalás, önképzés és képességfejlesztés, állandó megújulás a meghatározó.
- Célunk a képzésben résztvevők és partnereink igényeinek rugalmas kielégítése, megelégedettségük folyamatos növelése, az Laksmi 2002 Kft. pozitív megítélésének állandó javítása.
- Célunk a jogszabályi feltételeknek, illetve az MSZ EN ISO 9001:2009 nemzetközi szabvány követelményeinek való megfelelés
- Tevékenységeink minden mozzanata dokumentált, a Minőségirányítási kézikönyv és a folyamatszabályozások, utasítások részletesen tartalmazzák a felelősségeket, valamint a minőségirányítási tevékenységek végrehajtásának folyamatát.
- Az Laksmi 2002 Kft. minden dolgozójának állandó célja kell, hogy legyen saját munkájának javítása, a szervezet munkatársai közötti együttműködés megvalósítása, fejlesztése. A minőségjavítási tevékenység folyamatos végzése minden munkatárssal szemben kötelezően elvárt feladat.
- A minőségi munka a szervezet munkatársai számára minden szinten alapkövetelmény
Céljaink eléréséhez az alábbi vezetési eszközöket vesszük igénybe:
Társaságunk valamennyi tevékenységére kialakítjuk, működtetjük és állandóan fejlesztjük az MSZ EN ISO 9001:2009 nemzetközi szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszert.
- Tevékenységeinket a jogszabályi és szakmai előírások, követelmények ismeretében, azok maximális betartásával, magas színvonalon, tervszerűen és szervezetten végezzük.
- Biztosítjuk, hogy Minőségpolitikánkat szervezetünk minden szintjén megértsék, elfogadják. Ugyanakkor törekszünk arra, hogy munkatársaink természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés, a kezdeményezés a minőség javítására, melyhez minden feltételt biztosítunk számukra, beleértve:
- az egyértelmű szervezeti felépítést és feladatlebontást,
- az ehhez rendelt világos döntési szinteket,
- az ennek megfelelő önállóságot és felelősségvállalást,
- a folyamatos szakmai képzést és továbbképzést.
- Munkavégzésünk során figyelemmel kísérjük és törekszünk a képzésben résztvevők igényeinek megismerésére és figyelembe vételére a velük történő kapcsolattartás és a szolgáltatás teljesítése során; bevonjuk őket a minőségbiztosítás megvalósításába.
- Figyelemmel kísérjük és ellenőrizzük munkatársaink tevékenységét, hibáikat folyamatosan korrigáljuk, igyekszünk elkerülni azok ismétlődését.
- A megbízóink igényeinek lehető legjobb kielégítése és a vevőkör szélesítése érdekében a tevékenységeinket, eszközállományunkat folyamatosan bővítjük, korszerűsítjük.
- Szolgáltatásaink minőségét a szükséges erőforrások felhasználásával, az infrastrukturális háttér folyamatos fejlesztésével, a képzésben résztvevők igényeinek rugalmas kezelésével, a képzésben résztvevők észrevételeiből levont tapasztalatok munkafolyamatba történő visszacsatolásával biztosítjuk.
- A képzésbevont oktatóinkat/trénereinket szigorú elvárások alapján választjuk ki, és folyamatosan értékeljük, kiterjesztve rájuk minőségirányítási rendszer követelményeit.
- A minőségpolitikánkat a szervezet minden szintjén érthető módon fogalmazzuk meg, mindent elkövetve annak érdekében, hogy a munkatársak természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés és a kezdeményezés a minőség további javítására; minőségpolitikánkban foglaltak teljesülését folyamatosan figyelemmel kísérjük, a dokumentumban foglaltakat évente felülvizsgáljuk
Az Laksmi 2002 Kft. olyan minőségirányítási rendszert működtet, amely szervesen beépül mindennapjaiba, segíti a megújulást, hozzájárul a Társaság gazdasági eredményességéhez, a szakmai tekintély és hírnév öregbítéséhez térségünk, régiónk határain túl is. Vezetőségünk fontosnak tartja, hogy politikánkat minden munkatársunk és partnerünk megismerje, és követendő vezérelvnek tekintse.
Szeged, 2014.08.15. Józsa Ernő
ügyvezető
Letöltések









